Klanten login
Home » Mijn combird

Mijn combird

  • VRAGEN

    Heeft u vragen, neem dan contact op met Combird

    +31 (0)88 711 00 00
    maandag t/m vrijdag
    09:00 - 17:00

  • delen


  • Hieronder staan de wijzigingen welke zijn doorgevoerd in “Mijn Combird”.

    31-10-2017 – Release 1.9.0

    • Sim-management heeft nu een andere naam. Doordat dit steeds meer als algemene ingang zal gaan dienen om een totaal overzicht te krijgen van diensten was het noodzakelijk om de naam te wijzigen. De naam wordt vanaf de release “Mijn Combird”.
    • Two factor authenticatie. Er is 2 factor authenticatie opgenomen in de omgeving. Er is nu een keuze om de authenticatiecode te ontvangen middel SMS, als er een 06 nummer bekend is voor de inlog, of email.
    • Het menu is nu een dropdown geworden via het hamburger icoon links boven in. Door de uitbreiding in de omgeving is er niet voldoende ruimte om nog een top menu te voeren, hierdoor is er nu een dropdown menu beschikbaar.
    • Gebruikersafhankelijke rechten. De omgeving is nu zo ingedeeld dat er per gebruiker of gebruikersgroep rechten aan functies kunnen worden gekoppeld. Hierdoor is het mogelijk om specifieke functies te ontsluiten of af te schermen.
    • Verbruiksinzicht (TEM). Het is nu mogelijk, afhankelijk van de rechten, om inzicht te krijgen in verbruik.  Hierin zijn onder andere verbruikskosten, dataverbruik, roaming kosten, top 5 landen qua belverkeer en factuurtrends terug te vinden in een overzichtelijke manier.
    • Call Detailed Records (CDR). Het is nu mogelijk, afhankelijk van de rechten, om de verbruiksinformatie in te zien over de afgelopen 3 maanden. Ook is het mogelijk deze te downloaden in een csv formaat.
    • Vaste nummers. Het is nu mogelijk, afhankelijk van de rechten, om een overzicht op te vragen van de vaste nummers.

     

    Informatie of hulp nodig, neem vrijblijvend contact op